آناگین

آناگین
INCI Name: AnaGain™ (standard version): Pisum Sativum (Pea) Sprout Extract (and) Phenoxyethanol (and) Sodium Benzoate (and) Aqua / Water

آناگین _ AnaGain_ از برترین ترکیبات ارگانیک جهان برای مراقبت از مو با عملکرد ضد ریزش و تحریک کننده رویش مجدد مو است. این ترکیب بر پایه جوانه های نخود فرنگی ارگانیک است که سیگنال های مولکولی خاصی در درمال پاپیلا را که مورد نیاز برای فعال سازی مجدد رشد مو است تحریک میکند.

آناگین با تکیه بر این موضوع یک رویکرد پایدار و ناب برای مقابله با ریزش مو ارائه میدهد.

به لطف این عملکرد دوگانه، آناگین بیان ژن نوگین (noggin) را افزایش می دهد که منجر به یک دوره استراحت (فاز تلوژن) کوتاه مدت تر می شود. همچنین آناگین موجب ارتقای بیان ژن فاکتور 7 رشد فیبروبلاست می شود. این موضوع به نوبه خود تکثیر سلولهای ریشه مو را برای رشد موها تحریک میکند.

مطالعه بالینی مربوط به آناگین

در یک مطالعه بالینی مربوط به آناگین ؛ نشان داده شد که ضریب آناژن/تلوژن (نسبت فولیکول های فعال رو به رشد به فولیکول های رو به انحطاط) می تواند از 4 به 7.2 بهبود یابد که مربوط به افزایش 78 درصدی رشد مو فقط در 3 ماه است. بنابراین آناگین یک کمک کننده طبیعی و پایدار در پر شدن و ضخیم شدن موها است.

منبع آناگین

نخود فرنگی (Pisum Sativum) گیاهی با میوه های غلاف شده است. جوانه های نخود ارگانیک به دلیل غنی بودن از عناصر گیاهی به عنوان منبع آناگین انتخاب شده اند. این مواد فیتوشیمیایی بهبود دهنده سلامت، گیاه نخود فرنگی را از بیماری، آسیب،پاتوژن ها (عوامل بیماری زا)، اشعه ماوراء بنفش شدید و آلاینده های محیطی محافظت نموده و حتی به دفاع از گیاه در برابر گیاه خوران نیز کمک می کند. بسیاری از این مواد فیتوشیمیایی از این نظر که بر سلامت انسان تاثیرات مثبتی دارند شناخته شده اند. جوانه های نخود فرنگی از نظر میزان فیتونوترینت های موجود در این گیاه دارای بالاترین مقدار است.

مزایای آناگین برای مو

به طور خلاصه این است که اولا تاثیر مثبتی روی بیان ژن مو در درمال پاپیلا می گذارد و موجب کاهش ریزش مو می شود به طوریکه شخص مصرف کننده با ارزیابی شخصی خود می تواند بهبود کیفیت موها را متوجه شود. این موضوع در تست بر روی انسان ثابت شده است.

گواهینامه های آناگین

آناگین با عملکرد مثبتی که دارد می تواند چرخه رشد مو را طولانی کند و شادابی را به موها بازگرداند. آناگین می تواند در 3 ماه به میزان قابل توجه موجب پر پشت شدن موها شود. آناگین برنده جایزه برترین ماده موثره (Advanced Ingredient Award) پیشرفته مراقبت از مو در جهان از طرف لابراتوار فراتر از زیبایی پاریس در سال 2014 شده است. آناگین اولین ماده موثره ای است که در اولین دوره از این مسابقات نوآوری در پاریس برنده شده است. نمایشگاه COSMEETING and CREATIVE BEAUTY برای اولین بار در سال 2014 برگزار شد و از آن پس هر سال در ماه سپتامبر در پاریش برگزار میشود.

در میان محصولات ایرانی اولین شرکت فیس دوکس است که از این آناگین از سال 2015 استفاده کرده است که تونیک آناگین این برند در کاتالوگ محصولات نهایی شرکت میبل یایوکیمستری نیز معرفی شده است. پس از فیس دوکس، اویدرم نیز از آناگین در یکی از محصولات خود استفاده کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

با دوستان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *